سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اندیشه فولادوند از اسدالله یکتا /خانواده هدایت هاشمی /سلفی پولاد کیمیایی و جمشید هاشم پور

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


هدایت هاشمی در اینستاگرامش تصویری از خانواده خود را منتشر کرد.



بختیار رحمانی پس از پیوستن به استقلال این پست را منتشر کرد و گفت: با امید و توکل خدای یزدان با مشورت از دوستان خوبم و اراده قلبی خودم تیمم را انتخاب کردم.



کوروش سلیمانی با انتشار تصویری که به همراه نوزادش گرفته نوشت: گردش امروز عصر با نور چشممان، دخترجان ، مهرآفرین خانم، خدای مهربان همه ی کودکان زمین را به لطف خویش حامی و نگهدار باشد.



اسدالله یکتا در اینستاگرامش از دیدار با اندیشه فولادوند گفت و نوشت: دیدار با تو رسم مهربانی را در وجودم زنده کرد. آخر ما بازیگریم تصدقتان، میفهمیم حس هایی که از اعماق قلب به وجود می آید. اندیشه جان احساس و رفتار تو و مهربانیت قابل ستایش است. دخترم از خداوند برایت تمام مهربانی ها را یکجا آرزو می کنم . وصف حاله مهربانیست، آنچه در اندیشه است.



سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش نوشت: سلام سلام خدمت رفقای گلم . این جواب من به سعودی هاست: سلطان عشق من امام حسین (ع) است و مولای من حضرت علی (ع) . با ایمان به خدا و عشق اهل بیت (ع) زندگی می کنم . براستی که هیچ نیرویی قوی تر از قدرت ایمان نیست. من سجاد غریبی سربازم برای کشورم و خاک پاک ایران 



پولاد کیمیایی با گرفتن سلفی با جمشید هاشم پور در اینستاگرامش گفت: خدا رو شکر جمشید خان هاشم پور حالش خوب و رو به راهه . قدر بزرگان را باید دونست.




سوگل طهماسبی تصویری از سریال برادر که قرار است در شب های ماه رمضان پخش شود منتشر کرد.



هادی کاظمی به مناسبت درگذشت محمدعلی کلی این پست را منتشر کرد.



حامد بهداد در صفحه اینستاگرام خود از محمد علی کلی این چنین گفت: محمد علی کلی از شگفتی های خلقت خداوند بود و مردم جهان عاشق و علاقه مند او بودند. شخصیتی کم نظیر و روحی آزاده و بشر دوست. روحیه ای کودکانه و خلاق و شوخ با اهداف بزرگ ورزشی . من نیک میدانم جای وا بی شک در بهشت برین خواهد بود. شاید در قرن حاضر کسی نتوانسته به اندازه ی او نام علی و محد را به گوش جهانیان برساند. مردیکه از حضور جنگ و کشتار علیه مردم ویتنام سرباز زد و دادگاه فدرال آمریکا پنج سال به او حکم زندان و ممنوعیت از بازی بوکس داد. تمام سیاه پوستان آمریکا بخاطر عمل او دچار حس غرور گشتند و او سه سال بعد، پس از بازگشتی دوباره به مسابقات قهرمانی بوکس هر چه بیشتر و با شکوه تر جلوه میکرد. به یاد دارم زمانی که سه یا چهار سال بیشتر نداشتم پدرم صبح زود مرا ساعت چهار برای تماشای مسابقات محمد علی بیدار میکرد و من کنجکاو به تماشای او می نشستم. عمیقا دوستش داشتم و به شخصیت اعجاب برانگیزش رشک میخوردم. و چه عظمتی که جهان هرگز تکرارش را نخواهد دید. روحش شاد.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.