بسته اینستاگردی(231)؛

تسلیت علی دایی و پروین به محرمی/خبر امیر حسین رستمی از سریال پادری/تبریک تولد پرستو صالحی به آزاده زارعی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.



پرستو صالحی نوشت: ديشب تولد دوست خوبم آزاده جان زارعي با يك عالمه دوستاي خوب و مهربون ،آزاده جان از خدا برات آرزوي بهترين هارو دارم ، رفقا عاشقتونم.

اینستاگردی


امیرحسین رستمی با انتشار این پست از پخش سریال پادری در ماه رمضان خبر داد.


اینستاگردی



گلاره عباسی در صفحه خود نوشت : امشب مهمان شما هستم .با برنامه ي "روبراه".درد و دلي كنيم با هم از خاطره ي شبي كه مهمان كساني بودم كه خانه انها اسمان خدا بود ...خاطره ي تهران گردي در شب و همراه شدن با زنان و مرداني كه مدتي بود به همت شهرداري تهران گرم خانه اي داشتند .امشب ساعت بيست و يك .شبكه دو .روبراه .با اجراي مژده لواساني عزيز.

اینستاگردی


دعوت اینستاگرامی داریوش فرضیایی به کتابخوانی با عکسی جالب.

اینستاگردی



علی دایی در صفحه شخصی اش به مجتبی محرمی تسلیت گفت و نوشت: مادران هر وقت بمیرند زود است. هشت پوش فراموش نشدنی فوتبال ایران، پسر دوست داشتنی پرسپولیس که اگر مقابل همه یل بود در برابر مامان مهین چهارزانو بر زمین می نشست حالا سوگوار کوچ ابدی مادر است. مادری که مصطفی را تقدیم انقلاب کرده و هیچ گاه نخواست از برند ارزشمند مادرشهید بودن کمترین بهره ای را ببرد. او امروز مهمان خوان خداست. سر سفره ای که مصطفی میزبان مادر است و اینجا چشمان خیس مجتبی پشت سر یار سفر کرده آب می پاشد.مجتبی جان!شریک غمت هستم.خدایش رحمت کند.

اینستاگردی



مرتضی طلایی نوشت: سلام. يكي از زيباترين سنتهاي پيش از آغاز  ماه رمضان كه چند سالي است رواج جدي پيدا كرده، سنت خوب  غبارروبي مساجد است. توصيه ميكنم به مساجد محل سكونتتان مراجعه كنيد و در اين حس خوب شريك شويد.انشالله خداوند متعال هم در آستانه ماهِ ميهمانيش زنگارها و غبارهاي دل ما را بزدايد .براي هم دعا كنيم.

اینستاگردی




حسام نواب صفوی از پستی بلندی ها در زندگی، در صفحه شخصی خود نوشت: توي زندگي شخصي همه ما اين حالت پيش مي آد فقط معطوف به قوانين راهنمايي رانندگي نيست .يك جا ميموني بري يا بايستي يا دور بزني، اگه برم جواب همسايه بغليو چي بدم؟اگه نرم جواب همسايه بالا رو چي بدم؟اگه دور بزنم جواب مادرمو چي بدم اگه همينجوري نگاه كنم جواب خدا رو چي بگم شما تو زنديگيتون چكار ميكنيد؟؟؟


اینستاگردی



واکنش علیرضا محجوب، نماینده مجلس و دبیر خانه کارگر به اجرای حکم شلاق کارگرانی که دغدغه صنفی داشتند: و هنوز تنهایمان داغ است. وزرای کشور،کارو صنعت را برای پاسخگویی به مجلس فرامیخوانیم.

اینستاگردی



سمیرا حسن پور تولد آزاده زارعی را تبریک گفت و نوشت: آزاده زارعی عزیزم برایت بهترینها را آرزو میکنم....تولدت مبارک.
 
اینستاگردی


علی پروین به مجتبی محرمی تسلیت گفت و نوشت: مجتبی عزیز از دست دادن گوهر با ارزشی چون مادر، ضایعه‌ای جبران ناپذیر است . از درگاه ایزد منان برای آن بانوی گرامی آرامش و آمرزش الهی و برای تو و سایر بازماندگان صبر و طول عمر مسألت دارم. علی پروین.
 
اینستاگردی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار