بسته اینستاگردی(226)؛

تصوير ماندگار بر روي اسكناس ٢٠٠ توماني/ تجلیل لیلا اوتادی از مدافعان حرم / درخواست علی کریمی از کاربران فضای مجازی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

الهام حمیدی  بازیگر نقش همسر شهید بابایی در سریال شوق پرواز نسبت به فوت صدیقه حکمت واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وای عجب دنیایی در شبهایی که شهاب و خلبان بابایی سینمای ایران؛ در آسمان جهان می درخشید ،همسر و یار وفادار و عاشق شهید بابایی به آرزویش رسید و بسوی عشقی که سالها بی تابش بود پر کشید .
وقتی تلفنی قبل سفر به شیراز صحبت کردیم فکر نمی کردم که دیگه خانم حکمت بر نمیگرده و باید بگم مدام بی تاب و عاشق رسیدن بسوی شوهر شهیدش بود و یاد و خاطرات سریال شوق پرواز و لطفشان به من برای ایفای نقشم به جای ایشان هرگز از یاد و ذهنم پاک نمی شود .

درگذشت خانم حکمت مظهر استقامت و عشق و و فاداری به همسر را به خانواده شهید بابایی و بویژه دختر عزیزشان و سایر دوستداران این خانواده محترم تسلیت عرض می کنم . روحش شاد و یادش گرامی.مطمئن هستم که به آرزویش رسید.





بسته اینستاگردی


عباس غزالی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تصويري ماندگار بر روي اسكناس ٢٠٠ توماني از رزمندگاني كه با رشادت و سختي فراوان توانستند خرمشهر را باز پس بگيرند... به اميد رسيدگي بيشتر به اين شهر عزيز...

بسته اینستاگردی
لیلا اوتادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گر شبها درجاي گرم ونرم ميخوابيم و مثل مردم كشورهاي نزديك مجبور به مهاجرت جنگي وآوارگي نيستيم،مديون مرداني هستيم كه ازسالها پيش تا هنوز ميجنگند تا مرزهامون بروي بيگانگان باز نشه،دم همتون گرم،سالاران شجاع وازخداوند براي همسران وخانواده هاتون صبر وشكيبايي خواستاريم،مدافعين وشهداي عزيز دوستون داريم.خدا به همراهتون 3و4خرداد،روز آزادي خرمشهرو دزفول رو به همه عزيزانيكه در اون سهمي داشتن تبريك ميگم

بسته اینستاگردی


عبدالله اسکندی با انتشار عکس از جمشید اسماعیل خانی نوشت: استاد جمشيداسماعيل خانى مردشيرين سينما. روحش شاد ويادش گرامى

بسته اینستاگردی

داریوش فرضیایی در فحه اینستاگرام خود نوشت: صبح ما خیراست ای یاران ز پیغام شماجان ما مست است/ دایم از می جام شماکام ما هرصبح شیرین گردد از پیغامتان چون عسل شیرین کند یزدان ما کام شما/ بوستان زندگیهاتان بهاری دایمابشکفد گلخنده برلبهای گلفام شما/زاسمان مهربانی بخت و اقبال بلندچون هما آید نشیند بر لب بام شماقلبهاتان /جایگاه عشق باشد تا ابدنزد دلهاتان بود هر دم دلارام شما/با تفاهم با مدارا با رفاقت با وفاتوسن اقبال باشد دائما رام شما

بسته اینستاگردی

مهران رجبی در صفحه ایسنتاگرام خود نوشت: سلام. امروز در ادامه ساخت مجموعه مهمان ما باشید در منطقه ارس . کلیسای سنت استپانوس .کوه های روبرو مربوط به جمهوری اذربایجان است.

بسته اینستاگردی

میلاد کی مرام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هيچ چيزى مثل ورزش اين روزا حالمو خوب نمى كنه.الهى شكر كه ميتونم دوباره ورزش كنمقدر سلامتى و بدونيد.الهى كه هميشه سلامت باشين.سپاس از بودنتون.علاقه مند به شما بسيار زياد ميلادپ ن : لبخند فراموش نشه

بسته اینستاگردی

حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گرامي باد چهارم خرداد، روز مقاومت و پايداري دزفول قهرمان و مردمان ان ديار .

بسته اینستاگردی


علی کریمی هم نوشت: من یک ایرانیم اصیل و با هویت تاریخی من از الفاظ رکیک استفاده نمیکنم.

بسته اینستاگردی


ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرام با انتشار عکسی از جشنواره کن نوشت: آخه نخلشووووووو!


بسته اینستاگردی



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
خدا رحمت کند همسر شهید بابایی را امروز شبکه مستند خاطرات خانم حکمت را پخش می کرد اشک امان نمی داد. شادی روح تمامی شهدا ،اموات، گذشتگان بالاخص همسر شهید بابایی رحم الله من قرا فاتحة مع الصلوات.