سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان

طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان میزبان روزه داران ست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:  این طرح در امامزادهای شاخص استان با حضوربیش از 50 مبلغ بومی و غیربومی در ایام ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید .

حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: در این طرح هزنیه های افطار روزه داران از نیات واقفین تامین خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی افزود: دادن افطاری ساده در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای فرهنگ ساز است که در این چند سال سعی کردیم تا آن را نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان برپایی خیمه های معرفت است که با شش غرفه در زمینه های مختلف در امامزاده ها  فعالیت می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: در این غرفه ها مشاورهای وقف ،  گفتمان های دینی ، سوال به مسائل شرعی، نقاشی و مسابقات فرهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن در این ایام برپاست عنوان کرد:  قاریان مصری هم در قزوین مانند سالهای گذشته حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام نوروزی از طرح نشاط معنوی هم  گفت و اضافه کرد: این طرح از ماه رمضان آغاز می شود و تا پایان تابستان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هدف از اجرای این طرح را پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام کرد که می توانند در فعالیت های هنری ، ورزشی ،و کلاسهای کامپیوتر، زبان و ریاضی شرکت کنند.
انتهای پيام/

برچسب ها: طرح ، ضیافت ، الهی ، ماه رمضان ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.