سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

برگزاری محفل انس با قرآن

به مناسبت ماه رمضان، محفل انس با قرآن دیشب در مرکز فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت با حضور فرماندهی نیروی دریایی ارتش و جمعی از کارکنان این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی در این محفل گفت: وظیفه اصلی نیروهای مسلح دفاع از مرزهای کشور است.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با بیان اینکه مرزهای نیروی زمینی و دریایی و هوایی امنیت را برقرار می‌کند، گفت: اگر امنیت باشد مردم در آرامش هستند و اگر آرامشی نباشد رفاه و آسایش در کشور به وجود نمی‌آید.
وی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه باید خودسازی کنیم و تقویت آمادگی نظامی و ارتقای سطح معنویت از وظایف نیروهای مسلح است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قشر جوان هر چه بیشتر به رفتار خود توجه کند، افزود: دشمن نهایت تلاش خود را برای جنگ نرم به کار می‌گیرد و باید با فرهنگ اسلامی و ایرانی خود با آنان مقابله کنیم.   
فرمانده آموزش تخصص های نیروی دریایی باقرالعلوم رشت هم در این مراسم گفت: باید از موهبت و فرصتی ماه رمضان که خداوند در این ماه به ما داده استفاده کنیم و صبر، مقاومت و ظرفیت خود را بالا ببریم.
امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم با بیان اینکه سعی کردیم فراگیران آموزش مرکز نیروی دریایی ما حداکثر بهره را از ماه رمضان ببرند، افزود: عقیدتی سیاسی با یک برنامه‌ریزی خوب 61 کلاس قرآن را در مجموعه رشت و حسن‌رود برگزار کرد که از این میزان 45 کلاس مربوط به رشت و 16 کلاس در حسن رود برگزار شد.


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.