سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان

بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است که می طلبد تلاش های جدی و شایسته ای را برای مقابله با نقشه های دشمنان صورت دهیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، امام جمعه امام زاده عبدالله آمل در نشست هم اندیشی تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی که در بخش امام زاده عبدالله (ع) آمل گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای تحقق سبک زندگی اسلامی بهره گیری کنیم.

حجت الاسلام مهدی غفاری افزود: جامعه امروز نیازمند حرکت در مسیر تعالیم والای دینی است تا بتواند در مسیر سعادت قرار گیرد.

وی گفت: دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی هستند که از این طریق می خواهند به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنند که ما باید مراقب باشیم.

وی افزود: نیاز است تا آسیب شناسی نسبت به ناهنجاری های اجتماعی در جامعه صورت گیرد تا مسائل و مشکلات را شناخته و برای رفع آن برنامه ریزی و تلاش کنیم.

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که تحکیم بنیان خانواده امری مهم و اساسی است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود،گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن هستند که همواره باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام مهدی غفاری افزود :ضرورت دارد زمینه حضور بیش از پیش مردم در مساجد فراهم شود که این حضور می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمند و خوبی داشته باشد که باید در این مسیر اهتمام خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.