سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

راهپیمایی روز قدس در 90 نقطه استان فارس

مردم آگاه و همیشه بیدار استان فارس امسال در 90 نقطه راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز در نشست خبری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در این روز مهمترین اولویت افشای حقوق بشر آمریکایی است و  در راهپیمایی روز قدس پیوند نا مبارک آمریکا، وهابیون و رژیم صهیونیستی  برای همگان روشن می شود.

حجت الاسلام محمد رضایی با اعلام اینکه حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران راهپیمایی روز قدس درشیراز هستند اظهار داشت: مراسم راهپیمایی امسال  در ۹۰ نقطه استان فارس از ساعت 10و 30 دقیقه آغاز می شود.

وی محل تجمع راهپيمايان در شیراز را چهارراه پانزده خرداد  اعلام کرد و گفت: دو مسیرفرعی و یک مسیر اصلی برای راهپیمایی شیراز در نظر گرفته شده است .

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مسیر شماره یک از ميدان شهدا آغاز و پس از عبور از خيابان كريم‌خان زند شرقی و ميدان امام‌حسين(ع) به چهار راه 15 خرداد و مسیر شماره 2 از ميدان نمازی آغاز و پس از خيابان كريمخان زند غربی وميدان امام حسين(ع) به  چهارراه پانزده خرداد منتهی می شود.

حجت الاسلام محمد رضایی اعلام کرد: راهپیمایان پس از تجمع در چهارراه پانزده خرداد درمسیر اصلی راهپیمایی خود را ادامه می دهند  و پس از عبور از خيابان های  لطفعلی‌خان زند، چهارراه مشير، پيروزی و  9 دی  وارد  مصلای نماز جمعه می شوند.

وی  تصریح کرد: برای روز جمعه  یازدهم تیرماه ، تمهیدات  ترافيكی نیز انديشيده شده و اتوبوس‌های  خط واحد از نقاط مختلف شيراز راهپيمايان را به مسيرهای تعيين شده می‌رسانند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.