سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

روز قدس تجلی نفرت و انزجار از دشمنان اسلام و بشریت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بن، روز قدس را تجلی نفرت و انزجار از دشمنان اصلی اسلام و بشریت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام مصطفی عباسی با بیان اینکه یکی از یادگارهای پربرکت امام خمینی (ره) در بحث دشمن شناسی، نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس است، اظهار داشت: در واقع روز قدس تجلی نفرت و انزجار از دشمنان اصلی بشریت و اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه یهود و صهیونیزم بین الملل همواره سعی داشته اند به اسلام ضربه وارد کنند گفت: اوج قساوت و پستی این قوم در اشغال کشور فلسطین و قبله اول مسلمانان در زمان معاصر اتفاق افتاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بن ادامه داد: متأسفانه دنیای اسلام در آن روز آن گونه که شایسته بود با این موضوع مقابله نکرد و پس از آن صهیونیزم به دنبال ایجاد دشمنان ساختگی برای اسلام و مسلمانان و منحرف کردن افکار مسلمین از دشمنان واقعی خود، تلاش بسیاری کرد که نمونه های امروزی آن گروههای تکفیری داعش و امثال آن است.

عباسی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، به مسلمانان جهان در همه زمان ها اعلام کردند که دشمن اصلی اسلام و مسلمین یهود و اسرائیل است و همه باید دست به دست هم داده و این غده سرطانی را از روی زمین محو کنند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 و همگام با امت اسلامی در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.