سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام شرایط دانشجویان مهمان در دانشگاه تهران

معاون آموزشی دانشگاه تهران از مصوبه مربوط به عدم برگزاری دوره تابستان سال ۹۵ در دانشگاه تهران و شرایط مهمانی دانشجویان کارشناسی و دکتری عمومی در این دانشگاه خبر داد.

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق مصوبه دانشگاه تهران و شورای آموزشی  تابستان امسال در این دانشگاه دوره تابستانی برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: معرفی دانشجویان شاغل  و مجاز به ادامه تحصیل و  اخذ واحدهای درسی به دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و خارج از آن که مجری دوره به صورت تمام وقت و نیمه وقت  هستند با تأیید گروه آموزشی مربوطه بلامانع است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران بیان داشت: تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان متقاضی سهمیه عادی در این دانشگاه  حداکثر ۶ واحد و برای دانشجویان شاهد و ایثارگر بر اساس آیین نامه جدید آموزشی  به شرط تمامی واحدهای دوره تحصیلی و دانش آموختگی حداکثر ۱۰ واحد است.  

حسینی افزود: در صورت تغییرکردن دروس معرفی شده در دانشگاه تهران مراتب باید توسط دانشجوی متقاضی پیگیری شود و به تأیید گروه آموزشی مربوط در پردیس برسد در غیر این صورت دروس گذرانده شده قابل پذیرش نیست و از درجه اعتبار ساقط می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: دروس انتخابی در دانشگاه تهران باید از نظر سرفصل درسی و تعداد واحد منطبق با برنامه مصوب در این دانشگاه باشد و مقطع کارشناسی ورودی های سال ۱۳۹۱ و پس از آن برای اخذ حداکثر ۸ واحد درسی در دوره تابستانی سال تحصیلی جاری به شرط دانش آموختگی بلامانع است.


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.