مسئول کانون خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از سیزدهمین طرح خدمت‌رسانی اردوهای جهادی به مناطق محروم خبر داد.

محسن حسنی علائی مسئول کانون خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از مجموعه‌های وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه است که در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد:با نام گذاري امسال  توسط مقام معظم رهبري به نام سال خدمت رساني، دانشجويان بسيجي دانشگاه تهران را برآن داشت كه مجموعه‌اي مستقل در زمينه فعاليت‌هاي خدمت‌رسانی و جهادي را در این بخش تأسيس كنند. 

علائی بیان داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی برگزاری این طرح‌های خدمت‌رسانی دستاوردهای درخشانی را کسب کرد و به گونه‌ای که نهمین و دهمین طرح خدمت‌رسانی کانون طی 2 سال پیاپی در سال‌های 90 و 91 و همچنین دوازدهمین طرح خدمت رسانی در سال 94 به عنوان اردوی جهادی برتر سال کشور مورد تقدیر قرار گرفت 

وی گفت: در سال جاری نیز سیزدهمین طرح خدمت‌رسانی به مناطق محروم  با توجه به دست آورد های مثبت و تاثیرگذار سال گذشته،21مرداد الی 5 شهریور ماه  با حضور 300 تن از دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه تهران در شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می شود. 

مسئول کانون خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران یادآور شد: هدف از برگزاری این  طرح خدمت‌رسانی  به مناطقي است كه به هر دليلي محروم مانده‌اند و ايجاد فرهنگ خدمت‌رساني دربين دانشجويان و فرهنگ سازي ادبيات محروميت زدايي در دانشگاه ها است.

گفتنی است؛ در اين راستا از دانشجويان مختلف در رشته هاي تخصصي پزشكي، دندان‌پزشكي، پرستاري، مامايي، داروسازی، توانبخشی و آموزش بهداشت ،كشاورزي  با گرایش‌های مختلف، کارآفرینی با رویکرد اشتغال زایی بومی، دام پزشكي، عمران، مستندسازی، پژوهش اجتماعی و اقتصادی، آموزش و فرهنگی با رويكرد فرهنگي-اعتقادي استفاده می‌شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار