سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشکده خبر دانشگاه علمی کاربردی تعطیل نمی‌شود

دانشکده خبر دانشگاه علمی کاربردی هیچ مشکلی برای جذب دانشجو در سال تحصیلی جدید ندارد.

اخوان معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جذب دانشجو در دانشکده خبر در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تمام 10 رشته این دانشکده در راستای مأموریت‌های اصلی دانشگاه جامع بوده، هیچ مغایرتی نیز با اسا‌سنامه این دانشگاه ندارد و من تمام شایعات را مبنی بر تعطیل شدن این دانشکده مفید و ارزشمند در زمینه ارتباطات و آگاهی‌رسانی تکذیب می‌کنم. 
 
وی یادآور شد: سالانه 13 رشته با تائید وزارت علوم در مراکز مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی تدریس می‌شود، امسال نیز مانند سال 94 این دانشگاه مصمم است این 13 رشته را اجرا کند. 
 
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید دفترچه ثبت‌نام این دانشگاه اواسط مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شده و دانشکده خبر همانند سایر مراکز اقدام به جذب دانشجو در رشته‌های خبرنگاری و اطلاع‌رسانی می‌کند. 
 
اخوان گفت: دانشکده‌ای که رشته‌ای غیر از مأموریت اصلی آن مرکز ارائه دهد آن رشته برای آن واحد آموزشی حذف می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
من میخوام در دانشکده خبر رشته روابط عمومی ثبت نام کنم ولی ادرس جدید آن را ندارم شماره های تماسی هم که داره جواب نمیدهد نمیدونم ایا رشته کاردانی روابط عمومی برای مهر 95 جذب دانشجو دارد یا نه واینکه ادرس جدید رو تو سایت بزنید لطفا ممنون