سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مصاف حساس ارژن شیراز و تأسیسات دریایی

در هفته نخست مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاههای كشور نماینده فارس میزبان مدافع عنوان قهرمانی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در آخرین دیدار از هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاههای كشور شاگردان حمید كمالی در تیم لبنیات ارژن رودرروی تأسیسات دریایی تهران قرار می گیرند .
نماینده فارس كه پس از چند فصل دوری از لیگ برتر به این رقابتها بازگشته با تركیبی از بازیكنان بومی امیدوار به كسب بهترین نتایج است .
تیم ارژن در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات موفق شد میثم برمشوری بازیكن شیرازی ملی حفاری اهواز كه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در كارنامه دارد و محمد صفری بازیكن سابق نفت عراق را جذب كند تا امید هواداران فوتسال دوست استان فارس برای كسب نتیجه، بیشتر شود .
در سوی مقابل تأسیسات دریایی تهران قرار دارد تیمی كه در دو رقابت برون مرزی خود نظیر مسابقات فوتسال جام باشگاههای جهان و جام باشگاههای آسیا موفقیتی كسب نكرد و حال تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال كشور به كار خواهد بست .
به گفته وحید شمسایی سرمربی تأسیسات بازیكنان این تیم باید ابتدا به شرایط مطلوبی دست یابند و ناكامی در رقابت های اخیر را به فراموشی بسپارند تا در لیگ برتر فوتسال كشور موفق باشند .
گفتنی است دیدار دو تیم لبنیات ارژن شیراز و تأسیسات دریایی تهران از ساعت ١٨ روز جمعه هشتم مردادماه به میزبانی سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می شود .
انتهای پیام/ن
برچسب ها: آمادگی ، لبنیات ، ارژن ، تهران ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.