سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

راه‌اندازی مراکز مشاوره در دانشگاه آزاد ماهشهر

مراکز مشاوره در دانشگاه آزاد ماهشهر برای آسیب‌شناسی مسائل دانشجویی ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره دانشکده مهندسی برق این دانشگاه، راه‌اندازی مراکز مشاوره را در راستای کمک به حل مشکلات دانشجویان و آسیب‌شناسی مسائل مختلف در دانشگاه عنوان کرد.

دکتر علیرضا مسعودی‌لیر گفت: باید مراکز مشاوره‌ای در دانشگاه مستقر باشد تا دانشجویان با مراجعه به آن‌ها مشکلات و مسائل خود را مطرح و مشاوران به آن‌ها راه‌حل ارائه دهند و در حل مسائل به آن‌ها کمک کنند.

وی افزود: با وجود مراکز مشاوره در دانشگاه علاوه بر حل مشکلات فردی دانشجویان می‌توان به آسیب‌شناسی مسائل مختلف پرداخت و در نهایت با جمع‌بندی به راه‌حل مناسب و جامعی دست یافت؛ به‌طور مثال تعداد زیادی از دانشجویان به علت فشردگی امتحانات دچار استرس می‌شوند که اگر این فشار به‌صورت دائم به دانشجویان وارد شود، می‌تواند باعث افسردگی و مشکلات دیگری شود. در این صورت این مراکز می‌توانند درصدد رفع آن برآیند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر گفت: در گذشته یک مرکز مشاوره مربوط به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه وجود داشت و 2 مرکز نیز در دانشکده‌های پلیمر و مهندسی شیمی فعال بود که اخیراً مرکز مشاوره‌ دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر نیز کار خود را آغاز کرده است.

مسعودی‌لیر افزود: دانشجویان می‌توانند در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا پیش از نماز ظهر به این مرکز مراجعه کنند، البته در این مرکز مشاوره مجازی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.