سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سواحل مازندران

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سواحل مازندران تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین فرمانده انتظامی مازندران در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در ساری، با تاکید بر تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه ها بر برخورد جدی پلیس با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی خبر داد.

سرهنگ مهراب ریاحی افزود: با توجه به آغاز دور پایانی سفرهای تابستانی در شهریور، طرح ویژه انتظامی، امنیتی و ترافیکی با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سواحل دریا و تفرجگاه ها اجرا می شود.

وی بر آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران از مبادی ورودی شهرها، بر نصب بنرهای تبلیغاتی و هشداری در مبادی ورودی با مضامین هشداری و آموزشی تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اولویت پلیس در طرح های سالم سازی دریا را برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی برشمرد و گفت: در این طرح از ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده می ‌شود.

سرهنگ مهراب ریاحی از به کارگیری پلیس افتخاری، نیروهای یگان ویژه، یگان دریابانی، انتظامی و نگهبانان محله شرکت های انتظام در این طرح خبر داد و افزود: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، بدحجابی، بی حجابی، سگ گردانی و جلوگیری از شنای مختلط، جلوگیری از شنا در مناطق ممنوعه شنا از ماموریت های پلیس در طرح سالم سازی دریا است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.