سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی:

عبور مرادى از خط پايانى موفقيت بزرگ محسوب مى شود

کارشناس دوومیدانی کشورمان گفت: عبور مرادى از خط پايانى مسابقات پياده روى ريو يك موفقيت بزرگ براى دووميدانى كشورمان محسوب مى شود.

حمید سجادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد مرادی در المپیک ریو 2016 اظهار کرد: بهتر آن بود که مسئولان فدراسیون پیش از شروع رقابت های المپیک برای مرادی مسابقات متعدد برون مرزی را در نظر می گرفتند تا با آمادگی بیشتری در ریو حاضر شود، اما متاسفانه مسئولان نتوانستند برای وی امکانات و رویدادهای خوبی را فراهم کنند.

قهرمان پیشین دوی 5000 هزار متر آسیا افزود: جای تاسف دارد که فدراسیون برای مرادی نتوانست یک مربی متخصص در این ورزش را در نظر بگیرد تا بتواند در المپیک عملکرد وی را تحت نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: مرادی حدود 18 ماه در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده بود، وقتی یک ورزشکار در سال منتهی به المپیک در هیچ مسابقه ای شرکت نکند سخت است درباره آمادگی بدنی وی اظهار نظر کرد. حتی با این وضعیت هم مشخص نبود که مرادی بتواند مسابقه اش را تا انتها پشت سر بگذارد، اما همین که وی موفق شد رقابتش را تا پایان ادامه دهد یک موفقیت بزرگ برای دوومیدانی کشورمان محسوب می شود.

وی درخصوص نتایج تفتیان در المپیک گفت: معتقدم تفتيان نتايج شگفت انگيزى در المپيك براى كشورمان كسب كرد. همچنين وى با صعود به مرحله بعد در دوى ١٠٠ متر با حضور برترين هاى جهان دستاورد بزرگى براى كشورمان به ارمغان آورد.

سجادی در پایان یاد آور شد: هیچ یک از دوندگان کشورمان نتوانستند در المپیک نمایش قابل قبولی را ارائه دهند ، در صورتی که اگر تمام این دوندگان می توانستند رکوردهای شخصی خودشان را در المپیک به ثبت برسانند به طور حتم می توانستند جزو فینالیست های مواد تخصصی خودشان باشند اما شرایط براى ورزشكاران خوب پيش نرفت و آنها با رتبه هاى ضعيف در ریو به كارشان پايان دادند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.