بهزادی:لیلا رجبی از حذف شدن گریخت / مرحله سوم و چهارم لیگ شهریور ماه برگزار می شود

نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: ورزشکارانی که در مراحل ابتدایی لیگ شرکت نکنند در آن صورت هیچ شانسی برای حضور در ادامه مسابقات ندارند، براین اساس لیلا رجبی با وجود خستگی در این مسابقات شرکت کرد تا حذف نشود.

پریسا بهزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات و عملکرد ورزشکاران در مرحله دوم لیگ بانوان اظهارداشت: سطح مسابقات رضایت بخش بود به دلیل اینکه ورزشکاران ملی پوش در این رقابت ها شرکت کرده بودند، همچنین 2 رکورد ملی و باشگاهی در این مسابقات توسط دوومیدانی کاران به ثبت رسید.

بهزادی درباره عملکرد مهسا میرزا طیبی در پرش با نیزه لیگ دو و میدانی گفت:او توانست در این رقابت ها نتایج درخشانی را کسب کند، و در صورتی که مسئولان فدراسیون از وی حمایت کنند به طور حتم این ورزشکار نوجوان کشورمان می تواند در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن  در رقابت های بین المللی داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص رکوردشکنی ورزشکاران در این مسابقات خاطر نشان کرد: در رشته پرش با نیزه مهسا میرزا طبیبی و در دوی 4 در 400 متر امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب مریم طوسی، جمیله سیفی، الهام کاکلی و سهیلا نادری موفق شدند رکورد ملی و باشگاهی این دو رشته را تغییر بدهند که نشان از علاقه زیاد بانوان دو و میدانی کار به حضور پر رنگ در مسابقات است.

وی درباره زمان برگزاری مراحل بعدی لیگ دو و میدانی بانوان گفت: مراحل سوم و چهارم لیگ دو و میدانی قرار است با حضور همین تیم های شرکت کننده در شهریور ماه برگزار شود.

بهزادی در پایان درباره حضور لیلا رجبی در لیگ دو و میدانی بیان کرد: پرتابگر المپیکی کشورمان برای اینکه نامش در مراحل بعدی لیگ باقی بماند با وجود خستگی تصمیم گرفت در این مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار