سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه اندازی سيستم اعلام حريق با استفاده از شبکه داخلي در اصفهان

سيستم اعلام حريق با استفاده از شبکه داخلي در اصفهان راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مهندسي شرکت فولادمبارکه گفت : درسيستم جديد با استفاده از کارشناسان مجرب شبکه براي راه اندازي و نگهداري شبکه، تجهيزات اطفا حريق از طريق بستر استاندارد شبکه شرکت فولادمبارکه با موفقيت و صرفهجويي اقتصادي راهاندازي شد .

محمد مهدي شيخ بهايي افزود: با ورود نسل جديد کنترلرهاي زيمنس سيستم هاي اطفا حريق ، براي اتصال تجهيزات به کنترلر و کنترل، مديريت و مانيتورينگ قدرتمند اين تجهيزات ، شبکه TCP/IP به صورت گسترده توسط اين کمپاني بکار گرفته شده است.

وی گفت : برای پياده سازي و بکارگيري بستر موجود در این طرح کارگروهي از واحدهاي مختلف تشکیل شد

و این کار گروه از بررسي فني به اين نتيجه رسيد که در اولين مرحله اتصال شبکه سيستم اطفاء حريق به شرکت فولادمبارکه، سرور MM8000 و کلاينتهاي مربوطه به شبکه شرکت وصل و ارتباطات با موفقيت تست گرديدو در اين مرحله هيچ گونه مشکلي در ارتباطات مشاهده نگرديد و در ادامه مي بايست ارتباط FAPها را برقرار نمود.

کارشناس مهندسي کارخانه افزود : با راه اندازي اين طرح علاوه بر صرفه جويي در هزينه پيش بيني شده براي سرمايه گذاري و راه اندازي زيرساخت مورد نياز، از هزينه هاي مربوط به نفرات مورد نياز براي نگهداري شبکه مربوطه و هزينه تجهيزاتي مورد نياز براي نگهداري پيشگيري شد .




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.