سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

مشارکت 2 هزار و 500 دانش‌آموز در اردوهای جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل گفت: ما در تابستان امسال از ظرفیت 2 هزار و 500 دانش‌آموز در قالب اردوهای جهادی و سازندگی در اجرای برخی پروژه‌ها استفاده کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عظیم سرداری افزود: یکی از برنامه‌های شاخص بسیج سازندگی در فصل تابستان اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان طلاب و اقشار مختلف مردم در قالب اردوهای جهادی و گروه‌های طرح هجرت به مناطق محروم و روستایی است.

وی گفت: این کار با محدودیت و مأموریت با اهداف خاص تدوین شده که مهمترین هدف آن پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و تشویق آنها به فرهنگ کار دسته‌جمعی و ترویج فرهنگ جهادی در بین جوانان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل اظهار کرد: ما در تابستان امسال از ظرفیت 2 هزار و 500 دانش‌آموز در قالب اردوهای جهادی و سازندگی در اجرای برخی پروژه‌ها استفاده کردیم

سرداری با بیان اینکه در فصل تابستان به رغم تعطیلی مدارس تعلیم و تربیت و مشارکت دانش‌آموزان تعطیل نمی‌شود، تصریح کرد: بیش از 20 هزار نفر از جوانان بسیجی در اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه بسیج سازندگی شرکت کردند.

وی عنوان کرد: از این تعداد سهم دانش‌آموزان ما 2 هزار و 500 نفر بوده که در عرصه مرمت، زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس و واحدهای آموزشی فعالیت کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل با بیان اینکه ما در بخش سازندگی و عمران روستایی در بخش‌های کشاورزی، بهداشت و سلامت، آموزشی، علمی، فرهنگی و قرآنی شاهد مشارکت حداکثری شرکت‌کنندگان در این طرح بودیم، یادآور شد: اصلی‌ترین هدف در اجرای این طرح‌ها که اغلب در مدت زمان یک هفته‌ای تا 10 روزه انجام شده است رفع محرومیت‌هایی بوده که برای روستاییان پیام‌آور برخورداری از خدمات رفاهی است.

سرداری عنوان کرد: در مجموع در تابستان امسال 250 گروه به این مناطق اعزام شدند تا در کنار ساخت مسجد، مدرسه، پل، خانه عالم، ترویج گفتمان مقام معظم رهبری را در اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی بیش از گذشته شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.