سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تمام هدف دولت برطرف كردن مشكلات جوانان است

معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان رضوي گفت:تمام هدف دولت برطرف كردن مشكلات جوانان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسيني در ديدار با جوانان و دانشجويان فعال در عرصه ي سياسي و اجتماعي بيان كرد:متاسفانه امروز يكي از مشكلات جوانان و دانشجويان تحصيل كرده  در كشور موضوع بيكاري مي باشد كه ما تمام توان خود را در دولت كذاشته ايم تا اين مشكل را برطرف كنيم .
وي گفت:يكي ديگر از خواسته جوانان و دانشجويان در اين جلسه از دولت توجه بيشتر به تشكل هاي غير دولتي مي باشد كه اين موضوع مهم هم در دستور كار دولت قرار دارد و ما اكنون در خراسان رضوي ٨٣٤ تشكل غير دولتي داريم كه نسبت به سال ٩٢ هفده درصد رشد پيدا كرده است .
معاون سياسي امنیتی استاندار خراسان رضوي گفت:خوشبختانه نظام نامه اي در خصوص حمايت تشكل هاي غير دولتي با بخش دولتي در استان تدوين شده است كه به زودي به مرحله اجرا در خواهد امد.
حسيني افزود:اكنون زمان ان رسيده است كه به جوانان بها بيشتري در حوزه هاي مختلف دهيم و ان ها در مشاغل مختلف و حساس بكار بگيريم تا بتوانيم حداكثر ظرفيت را از نيروي جوانان داشته باشيم   وي در خصوص تفكرات فرهنگي حاكم بر شهر مشهد گفت:مبناي فعاليت هاي فرهنگي قانون است و تمامي قانون هاي كه در شوراي نگهان به تصويب مي رسد يعني ابنكه تضادي با دين ندارد.
وی ادامه داد: ما در برابر تمام بي قانوني ها در اين حوزه ايستادگي خواهيم كرد و باتوجه با قوانين موجود فعاليت هاي فرهنگي را انجام خواهيم داد.

انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.