سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

امضای تفاهم نامه جهاد دانشگاهی با سازمان بسیج فناوری

جهاد دانشگاهی استان مرکزی، با هدف ترویج ارزش‌های دینی، با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ جهاد دانشگاهی استان مرکزی، با هدف ترویج ارزش‌های دینی، انقلابی و فرهنگ تفکر در عرصه‌های علم، پژوهش و فناوری با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

 جهاد دانشگاهی استان مرکزی با هدف ترویج ارزش‌های دینی، انقلابی و فرهنگ تفکر در عرصه‌های علم، پژوهش و فناوری استان و به منظور هم‌افزایی در استفاده از پتانسیل‌ها، امکانات و ظرفیت‌های علمی طرفین، انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و حمایت مادی و معنوی از مخترعین و مبتکرین استان با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با حضور حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
رئیس سازمان علمی و فن آوری بسیج کشور در حاشیه این تفاهم نامه  گفت : این سازمان می تواند فرایند علمی کشور را بر اساس نیازها و توانمندی ها به ثروت تبدیل کند و سرعت ببخشد.
دکتر قدیانی افزود : وجود بیش از 4 میلیون و 700 هزار دانشجو و 120 هزار هیات علمی درکشور هنوز در تبدیل علم به فناوری و ثروت چشمگیر نبوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به صنعتی بودن استان مرکزی و دارا بودن بیش از 120 هزار دانشجو این استان می تواند در تبدیل علم به فناوری و ثروت بعنوان پایلوت در کشور باشد.

دکتر قدیانی عنوان کرد : ارتباط منطقی بین دانشگاه صنعت و بازار در تبدیل این فرآیند موثر  است.

انتهای پیام / ف
 

برچسب ها: اراک ، جهاد ، دانشگاهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.