سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی مطرح کرد؛

افزایش 2برابری مراجعات به درمانگاه هلال احمر ایران در کربلا/ ارجاع 3 زائر به بیمارستان

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران در عراق از افزایش 2برابری مراجعات به درمانگاه شفاء کربلا در 3روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، حمید کمالی با اشاره به افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در درمانگاه شفاء هلال‌احمر اظهار کرد: با نزدیک شدن به روز عاشورا و افزایش تعداد زائران در کربلا، میزان مراجعات  به درمانگاه 2برابر  شده و مراجعه به چادرهای درمانی نیز پر تعداد است.

وی افزود: با توجه به این که علاوه بر زائران حج و زیارت، زائران آزاد، زائران کشورهای عراق، پاکستان و ...نیز در کربلا حضور دارند تعداد مراجعات افزایش یافته است، به طوری که در هر ساعت بیش از هزار نفر به چادر عتبه مراجعه می‌کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران بیان کرد:  شب گذشته یک مورد بیمار سکته قلبی در چادر عتبه داشتیم که با 2بیمار دیگر از درمانگاه شفاء برای تشخیص و  مراقبت های بیشتر به بیمارستان عراقی ارجاع شدند.

وی با اشاره به افزایش 3 چادر درمانی از ساعت اولیه روز عاشورا در کربلا، تصریح کرد: علاوه بر چادرهای بین الحرمین در باب الشهدا و خیابان جمهوری(بلوشی)، چادرهایی نیز در خیابان خارج بین الحرمین(پشت باب الشهدا)، باب قبله حضرت عباس(ع) و مجمع تجاری کوثر از ساعت ۳صبح روز عاشورا برپا خواهد شد.

به گفته کمالی چادر عتبه واقع در بین الحرمین تا شب عاشورا برپا و خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.