سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان ؛

افزایش ماموریت‌های اورژانس فریدون‌ شهر در جاده ها

فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدون‌شهر در 6 ماهه امسال، 538 ماموریت را انجام داد که 56.69 درصد از این ماموریت‌ها در محدوده جاده‌های شهرستان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حشمت الله اسپنانی اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه سال جاری، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فریدون‌شهر در 538 ماموریت شامل 233 ماموریت شهری و 305 جاده‌ای با حضور بر بالین بیماران اورژانسی و مصدومین حوادث، به آنان امدادرسانی کردند.

وی افزود: در مجموع این ماموریت‌ها که 430 مورد غیرتصادفی و 108 مورد تصادفی بودند، 522 نفر توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و 60 نفر توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به صورت سرپایی در محل حادثه، درمان شدند.

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدون‌شهر تصریح کرد: در این مدت، 69 بیمار قلبی و 45 بیمار تنفسی از خدمات فوریت‌های پزشکی این شهرستان بهره‌مند شدند. 

اسپنانی با اشاره به انجام یک مورد زایمان موفق در آمبولانس اورژانس فریدون‌شهر، خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری، 3 حادثه ویژه در سطح شهرستان رخ داد که پرسنل فوریت‌های پزشکی به مصدومان این حوادث امدادرسانی کرد.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه‌ شماره 2 این شهرستان در بهمن ماه سال گذشته، گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدون‌شهر، در نیمه نخست امسال، پوشش امداد- سلامت طرح امداد نوروزی و تابستانی، کنکور سراسری و ایام رحلت امام (ره) را بر عهده داشتند.

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدون‌شهر با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 52 هزار نفر جمعیت و 70 روستا است، افزود: فوریت‌های پزشکی فریدون‌شهر با برخورداری از 2 پایگاه و 16 نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام / ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.