سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

جلسه بررسی مشکلات و چالش های حوزه بهزیستی استان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت : توسعه خدمات بهزیستی با فرهنگ سازی و همکاری همه دستگاه ها محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ایوب  رحیمی در نشست مشترک کارگروه اجتماعی استانداری با مدیران بهزیستی گفت : آگاهسازی عمومی مردم از طرح ها و برنامه های پیشگیرانه بهزیستی امری واجب و نیازمند هم افزاییی همه گروه های جامعه و حمایت های بیش از پیش مسولین است .

وی  با اشاره به استفاده از علوم  و دانش پیشرفته دنیا در حوزه پیشگیری گفت : توجه ویژه مسئولین به موضوع پیشگیری در برنامه ها و خدمات سازمان بهزیستی امری ضروری است.

رحیمی بیان داشت: سازمان بهزیستی در موضوع پیشگیری ،  فعالیت هاو طرح های  گسترده ای ارائه می دهد که همچنان نیازمند توسعه و حمایت بیشتریست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری از همکاری خوب بخش خصوصی با بهزیستی استان ابراز خرسندی کرد و افزود :  مراکز غیر دولتی به عنوان بازوان دولت یکی از بهترین  ظرفیت ها درزمینه ارائه خدمات مطلوب تر و گسترده تر به جامعه هستند و حضورشان نباید کم رنگ و نادیده گرفته شود .

وی در ادامه  با تاکید بر نقش و جایگاه خانواده بر تربیت نسل آتی ، توجه به خانواده محوری را ابزاری مهم در کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه گفت : با توجه به  برنامه ریزی های بعمل آمده و اجرای طرح های پیش بینی شده امیدواریم تا پایان سال 96 هیچ معلول بیکار در استان نداشته باشیم .

وی افزود : تا کنون بیش از هزار و چهارصد مسکن معلولین واگذار و تا پایان امسال 2 هزار مسکن ویژه خانواده های داری حداقل دو معلول  و مسکن مددجویی قابل وارگذاری ست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.