سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

دیدار هیات اقتصادی ایتالیا با استاندار قزوین

هیات اقتصادی ایتالیا در دیدار با استاندار قزوین برای سرمایه گذاری در حوزه تولید پنل و سلولهای خورشیدی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در این دیدار مریرعامل شرکت دنیکن گفت : نقاط مشترک زیادی بین ایتالیا و ایران وجود دارد و همکاری خوبی با هم خواهیم داشت.


وی افزود :این کار یک شروع در کشور ایران است و سرمایه گذاری در پروژه های دیگری هم انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت دنیکن بیان کرد : برنامه شرکت، ایجاد دو کارخانه در حوزه تولید پنل های خورشیدی و سلول های خورشیدی است که برای تولید هزارمگاوات برق خواهد بود.


فریدون همتی هم در این دیدارگفت : رابطه ایران و ایتالیا یک رابطه رو به جلو و مثبتی است و علاقه داریم با این کشور تعاملات اقتصادی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: شرکت های اروپایی سرشناس از قبیل هنکل آلمان، نستله سوییس،بل فرانسه در ایران سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده اند و این سرمایه گذاری ها در محیط پسابرجام گسترده تر شده است.

استاندار اضافه کرد : در محیط پسابرجام حدود 500 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان داشتیم که رقم قابل ملاحظه ای است و همچنان ادامه دارد.

همتی در ادامه به حمایت های دولت از سرمایه گذاری های خارجی اشاره و تصریح کرد :امروز قانون،دولت و مردم بر این باور هستند که از سرمایه گذار خارجی حمایت کنند و سرمایه گذاران خارجی زیر چتر قانون و حمایت دولت و مردم قرار دارند.

استاندار تاکید کرد : سرمایه گذاران با تمام قوا تحت حمایت هستند و هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.