سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماکو؛

توزيع 2.5میلیون ليتر سوخت بین واحدهاي توليدي کشاورزی در ماکو

مدير جهاد كشاورزي شهرستان ماکو از توزيع 2.5میلیون ليتر سوخت براي واحدهاي توليدي کشاورزی و بخش مکانیزاسیون این شهرستان در سال‌ جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدير جهاد كشاورزي شهرستان ماکو افزود: به ‌منظور حمايت از توليدكنندگان و بهره‌برداران بخش كشاورزي، این میزان سوخت سهميه‌اي يارانه‌دار با نرخ دولتي بين كشاورزان و بهره‌برداران شهرستان توزيع شده است.

قاسم تاروردی زاده با بيان اینکه ميزان تخصيص سوخت بر اساس ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان صورت مي‌گيرد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 2.5 میلیون ليتر سوخت براي انواع ماشين‌آلات كشاورزي واحدهای تولیدی ، زراعی و دامی از قبیل مرغداري‌ها ،دامداریهای صنعتی و سنتی دارای پروانه و همچنین 40 هزار ليترنفت سفید بين كشاورزان و بهره‌برداران بخش كشاورزي شهرستان ماکو توزيع شده است.

مدير جهاد كشاورزي ماکو خاطر نشان کرد: واحدهاي مكانيزاسيون و مرغداری هادر اين شهرستان از مهم‌ترين بخش‌هاي مصرف سوخت بخش كشاورزي به شمار می روند كه بر ‌اساس قانون و جداول توزيع سوخت و با توجه به شرايط و متناسب با ماه‌هاي سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائيد مديريت جهاد كشاورزي براي دريافت سوخت به شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي معرفي مي‌شوند.

وی از همکاری و مشارکت شرکت نفت در دریافت به موقع نفت گاز و نفت سفید واحدهای تولیدی و مکانیزاسیون تشکر و بیان کرد: در سال جاری با همکاری شرکت نفت هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است .

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.