مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خبر داد؛

توزیع روزانه بالغ بر ۱,۵ میلیون لیتر سوخت زمستانی در مرکز وشمال آذربایجان غربی

مدیر شرکت نفت منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر ۲۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال آذربایجان غربی توزیع شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با حمد و ثنای پروردگار متعال بارش نزولات آسمانی موجب خوشحالی مردم این استان گشته و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند .

احمد مجرد تصریح کرد: با توجه به بارش سنگین برف در استان آذربایجان غربی ، توزیع فرآورده های نفتی به کلیه مجاری عرضه و مصرف کنندگان روند عادی خود را به خود گرفته و در حال حاضر روزانه بالغ بر ۱,۵ میلیون لیتر سوخت زمستانی(نفت سفید) در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توسط ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در دمای ۲۰- درجه توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: سوخت زمستانی مشترکین نفت سفید خانوارها بسته به تعداد خانوار از ۱۶۰۰ لیتر تا ۲۸۰۰ لیتر تعیین شده و مشترکین میتوانند در قبال ارائه کالابرگ شماره ۲۹ نسبت به تامین سوخت سهمیه ای خود از نزدیکترین فروشندگی شهری و روستایی اقدام کنند.

مجرد گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر ۲۱۵ میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.