سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات امنیتی مادرید برای جلوگیری از حملات تروریستی

پلیس مادرید برای جلوگیری از اقدامات تروریستی نظیر حمله برلین به قرار دادن موانع نظیر گلدان های بزرگ، پایه های بتنی و خودروهای سنگین در مراسم‌های ورزشی و جشن های کریسمس می‌‌پردازد .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری افه ، "کنسپسیون دان کائوسا" نماینده دولت مرکزی در استان مادرید روز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: اقدامات امنیتی که برای مراسم های همچون کریسمس انجام می گیرد در چارچوب تقویت نیروها می باشد و این اقدامات سطح هشدار 4 ضد تروریستی از مجموع 5 درجه که از ماه ژوئن سال 2015 راه اندازی شده را تکمیل می‌ کند.

دان کائوسا تصریح کرد: امنیت مطلق را نمی‌ شود تضمین کرد اما ما این اطمینان و اعتماد را داریم که نیروهای امنیتی ما بطور خستگی‌ ناپذیر برای حفظ ما تلاش می‌ کنند و بدون شک این دلیلی‌ برای آرامش ما است.

وی تاکید کرد که پس از آخرین حملات در برلین، اقدامات پیشگیرانه بسیار ضروری می‌ باشند و به همین دلیل اقداماتی که برنامه ریزی شده، از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

کائوسا گفت: این اقدامات برای روز 30 دسامبر (10 دی )، برای مسابقه بین المللی ماراتن و شب تحویل سال در 31 دسامبر (11 دی ) که در آنها ازدحام زیادی از مردم وجود دارد ، می‌ باشند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.