سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سواحل مكران دروازه طلايی ايران

سواحل مكران دروازه طلايی ايران اسلامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در نشست هماهنگی همایش بین المللی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مكران، گفت: سواحل مكران دروازه طلایی ایران اسلامی است كه توسعه آن با توجه به فرمایشات و تاكیدات مقام معظم رهبری به صورت ویژه در دستور كار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است. 

علی رئوفی  افزود: از این فرصت برای رشد و توسعه سواحل مكران در محدوده استان هرمزگان باید بهترین بهره را برد تا مردم شهرستان های جاسك، سیریك و میناب عواید اجرای این طرح بزرگ را از نزدیك لمس كنند. 

وی تصریح كرد: با توجه به برگزاری همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مكران در بهمن ماه سال جاری در چابهار سیستان و بلوچستان با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باید از این فرصت برای معرفی  پتانسیل‌ها  و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی بهره ببریم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به گستره سواحل بكر مكران از خلیج فارس تا خلیج گواتر، افزود: این سواحل بكر خدادادی فرصتی بی نظیر برای جذب سرمایه گذاران و توسعه و عمران شهرستان‌های جاسك، سیریك و میناب است. 

رئوفی خاطرنشان كرد: با توجه به برنامه ملی و راهبردی توسعه سواحل مكران باید بیشترین تلاش را برای رشد و توسعه شهرستان‌های جاسك، سیرك و میناب از محل اعتبارات و سرمایه گذاریهای توسعه سواحل مكران بكار برد.
 
همچنین مدیركل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به شركت سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین حضور معاون اول رئیس جمهور و پنج وزیر در این همایش اهمیت آن برای استان هرمزگان دو چندان است. 

مسعود پاكزاد ادامه داد: در این همایش بزرگ بیش از 350 سرمایه گذار خارجی شركت دارند و این همایش كاری بزرگ و ملی است كه باید برای توسعه استان از آن به بهترن نحو ممكن بهره برد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.