سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور؛

تشکیل جلسه کارگروه ویژه؛ بررسی چگونگی حمایت از خانواده آتش نشانان و واحدهای صنفی آسیب دیده


کارگروه ویژه برای بررسی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو بنا بر تصمیم هیات وزیران و ابلاغ معاون اول رییس جمهور به ریاست محمد شریعتمداری تشکیل شد.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال تلگرامی معاون اجرایی رییس جمهوری؛ کارگروه ویژه برای بررسی حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو بنا بر تصمیم هیات وزیران و ابلاغ معاون اول رییس جمهوری به ریاست محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری تشکیل شد.

وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، رییس کل بانک مرکزی، رییس بنیاد مستضعفان، رییس سازمان تامین اجتماعی، معاون حقوقی رییس جمهوری، رییس اتاق اصناف ایران، معاون عمرانی وزیر کشور، معاون شهردار تهران و مدیران عامل برخی از بانک ها در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه اقداماتی که باید برای تسریع در ساماندهی واحدهای صنفی این مجموعه و استقرار آنها در محلی جدید توسط دستگاه های ذیربط انجام شود، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین چگونگی و نوع حمایت های دولت در راستای راه اندازی مجدد واحد های صنفی آسیب دیده و بررسی و تمهید مقدماتی برای تعیین تکلیف بدهی های احتمالی این واحدها به سیستم بانکی، نظام تامین اجتماعی و مالیاتی کشور و نیز چگونگی حمایت از خانواده های آتش نشانان قهرمانی که در این حادثه دچار آسیب شدند، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیشنهادات این جلسه که کلیات آن در دولت به تصویب رسیده است، برای بررسی و در صورت لزوم تصویب نهایی به دبیرخانه هیات وزیران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.