سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

یکی از بزرگترین حوادث قرن اخیر پیروزی انقلاب اسلامی است

امام جمعه منوجان گفت : سخنرانی و اجرای برنامه‌ها در ایام‌الله دهه فجر باید به‌ صورتی باشد که‌ مخاطب جوان ما را جذب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان گفت : یکی از بزرگترین حوادث قرن حاضر، پیروزی انقلاب اسلامی است که‌ تمام رخدادهای سراسر جهان و تحولات جهان چه سیاسی و چه منطقه‌ای یک طرف آن و جمهوری اسلامی ایران طرف دیگر آن قرار دارد.

وی افزود : همه قدرت‌های جهان در آن زمان دنیا را در مستعمره خود گرفته بودند و نظام جمهوری اسلامی ایران انقلابی به‌پا کرد که‌ برای دنیا ناباورانه بود چراکه نه آمریکا و نه رژیم پهلوی فکر این را نمی‌کردند که یک بزرگمرد به نام امام خمینی (ره) چنین کاری را انجام دهد.

رضوانی بیان کرد:  محور مقاومتی که در ایران وجود دارد از برکت نظام جمهوری اسلامی است،وسالگرد انقلاب یک کشور در هیچ جای جهان این‌چنین باشکوه برگزار نمی‌شود.

امام جمعه منوجان اظهار کرد: امروز در اوج اقتدار هستیم و کسی که خود را خدای جهان می‌نامید امروز ایران را خطری برای خود تلقی می‌کند.

 وی افزود: فرهنگ دهه فجر را باید به نسل‌های جدید انتقال داد و در این راستا همه مسئولان و مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند و سخنرانی و اجرای برنامه‌ها باید به‌صورتی باشد که‌ مخاطب جوان ما را جذب کند.

امام جمعه منوجان نقش خبرنگار را نقش کلیدی در این راستا خواند و گفت: خبرنگاران باید واقعه و فرهنگ این ایام را برای نسل جوان بازگو کنند.

رضوانی عنوان کرد : برای اجرای سی و هشتمین دهه فجر و اجرای باشکوه تر انجام دادن آن باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.