سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دشمن می خواهد زنان را مقابل انقلاب قرار دهد

طرح دشمن این است که زن ها را مقابل انقلاب قرار دهد و به زنان القا کند که در حق آنان ظلم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم جشن انقلاب در تکیه میدان قلعه کرمان گفت:درمقابل انواع نقشه ها و دسیسه ها و تحریم ها و مشکلات اقتصادی ،جنگ نرم پای انقلاب ایستادگی کردیم و اجازه ندادیم که دشمن در این انقلاب نفوذ کند.

وی افزود: نقش زنان در ایجاد انقلاب و تداوم انقلاب موثر بوده و خواهد بود.

خزعلی با بیان اینکه ما باید عالی ترین الگو ها را پیدا و فشار ها و تهاجم دشمنان را خنثی کنیم و خالص پای این انقلاب بایستیم گفت: هر راهی که‌ دشمن باز  قصد نفوذ داشته باشد ما می توانیم آن راه نفوذ را شناسایی کنیم.

وی گفت: ما بانوان در صحنه انقلاب حاضر و ناظر هستیم.

خزعلی با اشاره به اینکه از اهل بیت و الگو هایشان فاصله گرفتیم افزود : با ساده زیستی و ازدواج های آسان و الگو قرار دادن حضرت زهرا سلام الله علیه می توانیم به رشد و کمال برسیم.

وی خاطرنشان کرد: عدالت را به فرزندان خود از کودکی یاد دهیم وبرنامه ریزی کنیم و الگوی خوبی برای فرزندان باشیم.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:در زمان انقلاب و در جنگ تحمیلی با وجود کمبود امکانات در اوج عزت و اقتدار بودیم و مقاومت کردیم و تنها حامی ما خدا بوده است.

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی،افزود: شما بانوان سردار سلیمانی جبهه فرهنگی باشید.

وی تاکید کرد: دشمن در برنامه های ما نفوذ کرده است و باید در مقابل دشمن در جبهه جنگ نرم ایستادگی کنیم و مدافع حریم ولایت باشیم.

خزعلی با اشاره به اینکه انتخابات اخیر نشان داده است تا آخرین نفس پای ولایت هستیم و مشکلات و فتنه ها را خداوند رفع می کند تصریح کرد: طرح دشمن از سال ۹۴ این است که زن ها را مقابل انقلاب قرار دهد و به زنان بفماند که در حق زنان ایرانی ظلم می شود و با تشویق آنها به سمت پست و مقام و استفاده ابزاری از زنان این انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود : دشمن می گوید انقلاب با هیچ چیزی، نه جنگ و نه مسائل اقتصادی از بین نمی رود فقط با استفاده از زنان می توان انقلاب را از بین برد.

وی افزود: بانوان با عفت و حیای خود می توانند توطئه های دشمنان را علیه انقلاب خنثی کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دشمن ، زنان ، انقلاب ، مقابل ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.