سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروری در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

بافت‌های فرسوده شهر تهران خطر جدی است/ در خصوص بافت فرسوده نباید کوتاهی صورت گیرد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: بافت فرسوده شهر تهران یک خطر جدی محسوب می‌شود، به همین دلیل در خصوص آن‌ نباید کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه حادثه پلاسکو زنگ خطر جدی برای همه مردم و مسئولان بود، اظهار داشت: باید نسبت به رفع تهدیدات بالقوه شهر تهران اقدامات اساسی و جدی صورت کرد.

وی تأکید کرد: بدون شک اگر در شهر تهران زلزله‌ای بیاید حادثه پلاسکو در وسعت چند هکتار خواهیم داشت، به همین دلیل باید برای رفع مشکلات تدابیری اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تهران بیشترین بافت‌های فرسوده نسبت به دیگر کلانشهر‌های ایران  را دارد، گفت: تأکید دارم که این بافت‌های فرسوده برای تهران خطری جدی به حساب می‌آید.

سروری تصریح کرد: بنده نامه‌ای را آماده کرده‌ام تا از افرادی که در خصوص مسأله بافت فرسوده قصوری انجام داده‌اند، شکایت کنم و این شکایت را نیز به کمیسیون اصل 90 مجلس ارایه خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در این نامه از وزارت راه و شهرسازی شکایت کرده‌ام، چراکه این وزارتخانه در خصوص بافت فرسوده اقدامات لازم و اساسی را انجام نداده‌اند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر در خصوص مسأله بافت فرسوده کوتاهی‌ کنیم، بدون شک در آینده با مشکلات و معضلات زیادی مواجه خواهیم شد، به همین دلیل درخواست دارم تا نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای اختصاص یابد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.