سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

کمیته برای تعیین قیمت کشمش

کمیته پنج نفره برای تعیین قیمت تضمینی کشمش تشکیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این کمیته شامل نمایندگان استانداری ، فرمانداری شهرستان تاکستان ، جهاد کشاورزی ، سازمان تعاونی روستایی و اتحادیه باغداران است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه بررسی وضعیت کشمش استان با اشاره به دستورالعمل جدیدی که درباره میزان یارانه این محصول ابلاغ شده است ، گفت :  این کمیته سازو کارهای لازم در خصوص نحوه توزیع این یارانه را بررسی و بزودی به باغدران استان اطلاع رسانی خواهد کرد .

منوچهر حبیبی ، کشمش را یک محصول استراتژیک برای استان دانست و افزود : در شرایط فعلی  تشکیل صندوق و میز کشمش در استان ضرورت دارد .

وی با بیان اینکه استان قزوین بیشترین تولید کننده کشمش در کشور است ، افزود : هرگونه نگرانی باغداران در باره فروش محصول تولیدی باید رفع شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، خرید محصول از باغداران و برنامه ریزی برای آن را در اولویت دانست و گفت : صادرات محصول هم  اولویت دوم است .

وی در ادامه براجرایی شدن  تشکیل صندوق کشمش تاکید کرد و گفت :در خرید تضمینی کشمش  باید به باغداران اطلاع رسانی م شود که برای دریافت وجه محصول خریداری شده صبر داشته باشند .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.