سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پایان جشنواره نواهای ضد استکباری در مشهد

جشنواره نواهای ضد استکباری دیشب با معرفی افراد برتر پایان یافت.

رئیس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: شرکت کنندگان دراین جشنواره به بازخوانی و اجرای نواهای ضد استکباری مداحان و خوانندگان مطرح همچون میثم مطیعی، آهنگران، حامد زمانی، استاد قره‌باغی و رضایی (خواننده نوجوان انقلابی ) به صورت تک‌خوانی و یا مداحی پرداختند.

مهدی جوادپور افزود: به دبیر خانه دبیر خانه این جشنواره 3 هزار اثر رسید، که پس از چند مرحله داوری از50 نفر از منتخبین و برگزیدگان تقدیر شد.

وی افزود: در اختتامیه این جشنواره استاد قره‌باغی و رضایی در تالار شهر مشهد حضور داشتند و ضمن تقدیر از برگزیدگان، تعدادی از منتخبین و مهمانان به اجرای برنامه پرداختند.

رئیس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: در این جشنواره به رتبه‌های اول تا چهارم تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 500 هزارتومانی و تولید اثر صوتی و تصویری، رتبه‌های پنجم تا دهم تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 500 هزار تومانی و تولید اثر صوتی ، رتبه‌های یازدهم تا سی‌ام تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 200 هزار تومانی و رتبه‌های سی و یکم تا پنجاهم کارت هدیه 100 هزارتومانی به همراه تندیس جشنواره اهداء شد .

جوادپور افزود: این جشنواره از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با همکاری هیات رزمندگان اسلام ، سازمان بسیج مداحان، کانون‌های فرهنگی و تربیتی خراسان رضوی، سازمان بسیج دانشجویی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزارشد.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.