سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افتتاح پردیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما در فامنین

پردیس فامنین، آموزشکده فنی و حرفه ای سما همدان، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زمانی شروع به کار کرد که در مناطق محروم استعدادهای بسیار خوبی به هرز می رفت و این جوانان به دلیل دشواریهایی که برای ورود به دانشگاه وجود داشت، از اهداف خود باز می ماندند.

سعید جامه بزرگی افزود: دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان  بیان کرد: با تلاشهای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هدیه یک میلیون تومانی بنیانگذار کبیر انقلاب این دانشگاه شروع به کار کرد و امروز به بزرگترین دانشگاهی تبدیل شده است که در هیچ جای دنیا همانند عظمت آن موجود نیست.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان، تنها در شهرستان فامنین حضور نداشت که امروز با افتتاح پردیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما  امیدواریم با همدلی و وفاق مسولین شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان باشیم.

جامه بزرگی تصریح کرد: ایجاد دانشگاه و آموزشکده زیر ساخت هایی نیاز دارد و امروز با تلاش و همتی که مسئولین این شهرستان دارد افق خوب و روشنی را می توان برای این آموزشکده متصور شد و مردم شهرستان هم کمک کنند و با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و تکیه به مردم، بتوانیم خدمات استانداردی را ارائه دهیم.

معاون آموزشی و فرهنگی سما  همدان نیز در این مراسم گفت: «سازمان سما که خلاصه شده سازمان مدارس آزاد است و در سال 1370 در راستای سیاست های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی و تحقق اهداف مدارس عالی و غیر انتفاعی و غیر دولتی تاسیس شده و سهم زیادی در تربیت و تعالی جوانان و دانش آموزان داشته است.

شاهرخ قاسم زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی  کاملا غیر خصوصی و غیر دولتی اداره می شود و تنها ذی نفع آن مردم هستند و با حمایت مردم به فعالیت خود ادامه می دهد و از سرمایه های مردم و برای خود مردم تشکیل شده است.

معاون آموزشی و فرهنگی سما همدان ادامه داد: امروزه نیاز بازار کار برای یقه آبی هاست، نیروهایی فنی و کاردان، و سعی داریم به سمت این برنامه پیش برویم، بحث پردیس از سه سال پیش در فامنین، کلید خورد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.