سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کلاهی که این غیربومی برسرکرمانی ها گذاشت

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری يك كلاهبردار حرفه ای با 17 فقره كلاهبرداری به مبلغ 3 ميليارد ريال از شهروندان اعتراف كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ يدالله حسن پورگفت: در پی وقوع يك فقره كلاهبرداری ، پرونده ای به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پليس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی افزود: از اين رو كارآگاهان پليس كرمان با توجه به حساسيت موضوع تحقيقات خود را آغاز كردند و به اين نتيجه رسيدند كه فردی با سؤ استفاده از دسته چك های برخی از مؤسسات مالی و اعتباری كلاهبرداری كرده است.

وی خاطر نشان کرد: اين كلاهبردار با تهيه چندين فقره دسته چك بنام خود و همسرش و اجاره يك مغازه در كرمان اقدام به خريد و فروش كالاهايی از شهروندان و صدور چك با امضاء جعلی می كرده است.

وی تصریح کرد : از اين رو ماموران پليس آگاهی با انجام يكسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و با توجه به متواري بودن متهم مخفيگاه وی را شناسايی و او دستگير كردند.

حسن پور با اعلام اينكه متهم به 17 فقره كلاهبرداری به مبلغ 3 ميليارد ريال از شهروندان اعتراف كرده است افزود: متهم ساكن يكی از استان های همجوار می باشد و تحقيقات كاملتری در مورد كلاهبرداری های مشابه در دست بررسي است.

رئيس پليس آگاهی در پايان از شهروندان خواست: از تحويل كالا و اعتماد بی جا به افراد نا شناس خودداری كنند تا دچار مشكلات اين چنينی نشوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.