سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

700خانه دربردسیر درتسخیر سیل/ مدارس چند شهر استان همچنان تعطیل

جانشین ستاد بحران استان از ورود سیلاب به 700خانوار در بردسیر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، ابوالقاسم سیف اللهی گفت:سیلاب ناشی از شکسته شدن دیوار رودخانه و سد خاکی در بردسیر وارد 700 منزل مسکونی این شهر شده و به این منازل آسیب وارد کرده است.

وی افزود: سیل نسبت به روز گذشته در استان کرمان فروکش کرده اما در شهرستان های فهرج و ریگان (شرق استان) سرریز سد نساء بم موجب جاری شدن سیلاب در تعدادی از روستاها شده که اقدامات لازم برای انحراف آب در دست انجام است.

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در بخش عشایری استان کرمان نیز خسارات زیادی به عشایر وارد شده است وعلاوه بر خسارت وارد شده به علوفه دام در این استان بیش از سه هزار و 500 دام در کرمان تاکنون تلف شده اند.

سیف الهی افزود: سیل در منطقه جیرفت و مناطق جنوب استان کرمان نیز در برخی مناطق جریان دارد و تعداد زیادی از روستاها با قطع برق مواجه بودند که برق برخی از روستاهای این منطقه وصل شده است.

وی گفت: سیلاب به تاسیسات آبرسانی و موتورخانه برخی روستاهای جنوب استان کرمان نیز خسارت وارد کرده که به محض فروکش کردن سیلاب، آب این مناطق تامین می شود.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود مدارس شهرستان های بردسیر، فهرج و ریگان در مقطع ابتدایی فردا (دوشنبه) به دلیل وجود گل و لای و آب زیاد در معابر تعطیل خواهد بود.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.