سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بیش از 1200مربی پرورشی در استان فعالیت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 1230 مربی پرورشی فعالیت های تربیتی در سطح مدارس استان را بر عهده دارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی افزود: تعداد کل نیروهای پرورشی شامل مربیان و معاونین مرتبط با رشته شغلی امور تربیتی در سطح مدارس استان 800  نفر است و تعداد نیروهای پرورشی غیرمرتبط آموزشی نیز 430 نفر می باشد.


محبی سپس از تعلیم و تربیت به عنوان دو وظیفه اصلی آموزش و پرورش یاد و تاکید کرد: آموزش و پرورش در وهله اول باید به دنبال پرورش انسان‌های متعهد باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه دانش‌آموزان امروز را مدیران و مسئولان فردای کشور خواند و افزود: متعهد بار آوردن دانش‌آموزان امروز سبب خواهد شد تا در آینده مدیران و مسئولان متعهد و انقلابی داشته باشیم.

محبی توجه به امور تربیتی را در درجه اول اولویت ‌آموزش و پرورش قرار داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است.

محبی در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته تربیت اسلامی تاکید کرد: در هفته امور تربیتی برگزاری همایش تجلیل از نیروهای پرورشی و پیشکسوتان امور تربیتی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و سایر مسوولین برگزار خواهد شد.

دیدار با خانواده شهدای امور تربیتی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه مناطق، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه به همراه دانش آموزان و همچنین کوهپیمایی از دیگر برنامه های هفته امور تربیتی در استان کرمانشاه بود که محبی از آنها یاد کرد.

 
هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر می باشد که به این مناسبت از 8 تا 13 اسفند به عنوان هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.