سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوئل ناتمام کیمیایی و لشکری قوچانی/ نامه‌نگاری ادامه‌دار تهیه‌کننده «قاتل اهلی»

تهیه‌کننده «قاتل اهلی» برای برون‌رفت از اختلافات با کیمیایی به شورای عالی تهیه‌کنندگان نامه نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاشیه فیلم سینمایی«قاتل اهلی» کماکان ادامه دارد و تهیه کننده و کارگردان این اثر سینمایی برای تدوین مجدد و اختلاف در پایان بندی فیلم هنوز به توافق نرسیدند و همه چیز حالت تعلیق به خود گرفته است.

طبق شنیده‌ها، منصور لشکری قوچانی اظهارنامه‌ای را برای مسعود کیمیایی ارسال کرده و بحث حکمیت و شکایت از این کارگردان شایعه بوده است که ظاهرا همان اظهارنامه تا به امروز به نتیجه نرسیده و اختلافات ادامه دارد.

روز گذشته نیز کانون کارگردانان در نامه‌ای به تهیه کننده فیلم اعلام کردکه تهیه کننده  نمی تواند درخصوص تدوین و اضافه وکم کردن پلان‌های فیلم مداخله کند و این حق کارگردان است.



 
 
اما منصور لشکری قوچانی همچنان نسبت به اعتراض خود سکوت نکرده و نامه ای را به شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران نوشته که در ادامه متن آن را مشاهده خواهید کرد و در این نامه اذعان دارد که نامه‌ای محرمانه برای برون رفت از اختلافات به معاونت سینمایی ارسال کرده و در صورت پذیرش حکمیت از سوی شورای عالی تهیه کنندگان متن نامه را منتشر خواهد کرد و به صورت قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند.
 
 
 
 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.