سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

چاپ کتاب صنعت برق

مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از چاپ کتاب صنعت برق در آینه آرای هیات عمومی دیوان و توزیع آن در سراسر کشور خبر داد.

 حسنی ناشر کتاب  صنعت برق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: بسیاری از  پرونده های مطرح شده در دادگستری با موضوع تصرف ، خسارات و قوانین مرتبط با صنعت برق وجود دارد و حقوق دانان و کارکنان برق نیازمند لوایح و محاکم آن هستند.

وی افزود: این کتاب با هدف سهولت و سرعت دسترسی به آراء قابل استدلال در لوایح و پرونده های مرتبط با صنعت برق به همت دفتر حقوقی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد : پانصد نسخه  کتاب صنعت برق در آینه آرای هیات عمومی دیوان  در نوبت اول توسط نشر اندیشمندان یزد به چاپ رسیده و در سطح دادگستری ها و شرکت های مجموعه زیر مجموعه شرکت توانیر توزیع شده است.

حسنی یادآور شد : قوانین و مقررات مربوط به جابجایی تاسیسات ، تصرف املاک ، حریم ها ، تصرف عدوانی ، ماده 18 قانون سازمان برق و خسارات زمین در این کتاب گردآوری شده است.

 مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : این کتاب می تواند ضمن سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به پرونده ها   ، قضات  را در رسیدگی و صدور رای شایسته کمک و راهنمایی نماید.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.