سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهان پا به رکاب بهار می شود

شهر اصفهان به عنوان شهر دوچرخه ها شناخته شده ازهمین رو همزمان با فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت با فضاسازی شهری توسط دوچرخه ها به استقبال بهار می رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان  اظهار کرد: ستاد آذین بندی سازمان زیباسازی شهر اصفهان در قالب یک موضوع (تم) ، تزئین و فضاسازی شهر به وسیله دوچرخه های قدیمی و نوستالژیک را در دستور کار خود قرار داده است.
 
مهدی بقایی با اشاره به اینکه این طرح با عنوان "پا به رکاب بهار" اجرایی می شود، افزود: حدود 200 دوچرخه فرسوده تزیین، آذین بندی و با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری گل آرایی شده و در مناطق مختلف سطح شهر از جمله اماکن تفریحی، میدان ها، چهارراه ها و خیابان های شهر نیز نصب می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: برای این طرح از دوچرخه های فرسوده ایستگاه های دوچرخه شهر اصفهان که از رده خارج شده اند و دوچرخه های اهدایی شهروندان استفاده شده است.  

بقایی ادامه داد: در قالب طرح همیاری شهروندان در فضاسازی شهر، شهروندان اصفهانی می توانند تا 20 اسفندماه امسال با مراجعه به ایستگاه های دوچرخه سطح شهر و اهدای دوچرخه های فرسوده خود، بن 10 تا 15 درصدی تخفیف خرید دوچرخه دریافت کنند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.