سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه فرا رسیدن نوروز ۹۶؛

سخنگوی وزارت بهداشت سال نو را به رسانه ها تبریک گفت

سخنگوی وزارت بهداشت، طی پیامی فرارسیدن نوروز ۹۶را به خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی تبریک گفت.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، در این پیام نوروزی، همراهی و همدلی اصحاب رسانه، در تبیین جایگاه سلامت در توسعه پایدار کشور را اثربخش خواند و از رسانه ها خواست که آگاهی بخشی شان در جهت کمک به سلامت مردم کشور باشد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام یگانه هستی بخش

برگی دیگر از درخت زمان بر زمین می‌افتد و سالی دیگر می‌گذرد؛ نسیم، نوید میلاد سالی نو را به ارمغان می‌آورد تا غرق در جلوه‌های بی بدیل بهاری، شاهد دگرگونی تمام نمای جهان و رحمت الهی باشیم.

فرا رسیدن نوروز باستانی بهانه‌ای شد تا بار دیگر از یک سال تلاش بی وقفه و همت والای شما خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی در انعکاس خبرها و رویدادهای حوزه سلامت، سپاسگزاری کنم. به یقین همراهی و همدلی شما دوستان، نقشی ارزنده در تبیین جایگاه سلامت در توسعه پایدار کشور و حفظ این حوزه به عنوان یکی از نخستین اولویت‌های دولت یازدهم داشته و امیدواریم استمرار این تلاش ها گامی به سوی کمک به سلامت مردم کشورمان باشد.

سال نو و تولد دوباره طبیعت را به شما فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی و خانواده محترم‌تان تبریک عرض کرده، از درگاه ایزد منّان برای‌تان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور، نشاط و آگاهی بخشی را مسئلت می نمایم.

روزهای‌تان بهاری و بهارتان جاودانه باد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.