سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سریال بی بی گندم،داستان زیبایی های کرمان

استاندار کرمان به همراه مدير کل صدا و سيمای مرکز کرمان، مدير کل روابط عمومی و مدير کل حوزه استاندار از پشت صحنه سريال در حال ساخت " خانه بي بی گندم" بازديد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مردم ايران در ايام نوروز مي توانند زيبايي های تاريخي، فرهنگی و گردشگری استان کرمان را از انتن شبکه دو سيما و شبکه استانی مرکز کرمان نظاره کنند.
 
استاندار کرمان در حاشيه بازديد از پشت صحنه اين سريال با اشاره به مهمان نوازی و اداب کهن، تاريخ و قدمت طولانی، آثار باستانی منحصر به فرد استان کرمان، تصریح کرد: فرهنگ و تمدن کرمان اگر با زيبايی های هنری و سمعی و بصری تلفيق وبیان شود بيشترين اثر را بر مخاطب خواهد گذاشت.
 
وي با تشکر از کارگردان کرماني اين سريال که براي فرهنگ استان کرمان از هيچ کوششي دريغ نکرده، افزود: با وجود جوانان کرمانی هنرمند و مستعد، کرمان به بهترين شکل به مردم ايران شناسايی می شود.
 
رزم حسينی گفت: صدا و سيماي مرکز کرمان و شبکه سراسری دو سيما در اين کار مشترک و ماندگار را برای استان کرمان انجام داده اند و اميدوارم اينگونه کارها که معرفی فرهنگي تاريخي کرمان را نشان می دهند کماکان از شبکه کرمان ساخته و نمايش داده شود.
 
سريال ٥٢ قسمتي خانه بي بي گندم توليد شبکه کرمان  برای پخش در نوروز ٩٦ آماده شده است.
 
خلاصه داستان ماجرا پيرزني است به نام بي بي گندم که خانه اي بسيار زيبا و تاريخي دارد و با ورود يک سری از ميهمانان که برای ديدن شهر کرمان و آثار تاريخی و فرهنگی آن به کرمان سفر کرده اند، اتفاقاتی رقم ميخورد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.