سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه های سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاه

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه با اعلام سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاه، گفت: وزیر علوم امروز یکشنبه 29مهر به منظور افتتاح چندین طرح دانشگاهی به کرمانشاه سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا مرادی رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:  برنامه کاری دکتر منصور غلامی در سفر یک روزه به کرمانشاه از روز دوشنبه 30 مهر با ادای احترام به مقام والای شهدا آغاز می شود و سپس از پردیس تاق بستان دانشگاه رازی بازدید می کند.

وی بازدید از آزمایشگاه مرکزی، نفت و پتروشیمی، دانشکده هنر و معماری و نمایشگاه عکس زلزله را از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به کرمانشاه اعلام کرد.

به گفته وی در سفر وزیر علوم به کرمانشاه آئین بازگشایی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه رازی نیز برگزار می شود.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه در تشریح مشخصات فنی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه گفت: مساحت این دانشکده به عنوان مرحله دوم دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر مربع و با 9 میلیارد و 600 میلیون تومان ساخته شده است.

مرادی بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و افتتاح دانشکده علوم و مهندسی کشاورزی و سپس بازدید از دانشگاه صنعتی کرمانشاه را از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به کرمانشاه دانست.

وی گفت: برای ساخت دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی به مساحت پنج هزار و 250 متر مربع، هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: وزیر علوم در ادامه این سفر با روسا و معاونان دانشگاه های استان در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه دیدار می کند.
دیدار وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برنامه پایانی سفر یکروزه دکتر غلامی است.

انتهای  پیام/ز

سفر وزیر علوم به کرمانشاه

برچسب ها: کرمانشاه ، پرونده ، ثبت ، جهانی ، دست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.