سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگيری کيف قاپ شيشه ای در اصفهان

معتاد شيشه ای كه اقدام به كيف قاپی مي كرد در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان، دستگير و 100 فقره كيف قاپی به ارزش 300 ميليون ريال كشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره کيف قاپي در حوزه جنوب اصفهان رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستورکار کارآگاهان پايگاه جنوب پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات ويژه پليسي و بررسي شيوه هاي سرقت ،سرانجام ردپاي يکي از متهمان سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورده و در عملياتي غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: با دستگيري متهم، 100 فقره كيف قاپي به ارزش 300 ميليون ريال كشف و مالباختگان آنها نيز شناسايي شدند.

وی با بيان اينكه متهم اعتياد شديدي به مواد مخدر صنعتي شيشه دارد اظهار داشت: وی انگيزه خود از ارتكاب اين جرم را نياز شديدش به مواد و تامين هزينه آن عنوان كرد كه با اعتراف صريح ، با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شد.

سرهنگ خسروي براي جلوگيري از وقوع کيف قاپي در سطح شهر از شهروندان ومسافران نوروزي خواست تا وجوه نقد و طلاجات داخل کيف خود را مقابل هر کس نشان ندهند و موارد ايمني در خصوص حمل کيف دستي را رعايت کنند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.