سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پليس در خدمت مردم و مسافران نوروزی

پليس در سه حوزه انتظامی ، راه و راهور و پليس نامحسوس در خدمت مردم و مسافران نوروزی است .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر کردلو با اشاره به اینکه اقدامات فرماندهی انتظامی استان زنجان در تعطیلات نوروز در دو بخش خلاصه می‌شود گفت: بخش اول، اقداماتی است که فقط مختص ایام تعطیلا ت نوروز و بخش دیگر اقدامات روز طبیعت است که دارای شرایط خاص بوده و ایجاب می‌کند پلیس تمهیدات خاصی برای این روز بیندیشد.
کردلو افزود :بر اساس نتایج مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز سال‌های قبل در زمینه محاسن و معایب اقدامات، برنامه ریزی جامع انجام گرفته و کلیه همکاران  با تمام قوا آماده ارائه خدمت از نقطه صفر حوزه استحفاظی تا سراسر پهنه جغرافیای استان می‌باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: امنیت از دغدغه‌های اساسی مردم بوده و احساس امنیت، لازمه سفر‌ها به ویژه سفرهای نوروزی است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز قالب نیروها در سه بخش بکارگیری می‌شوند در بخش پلیس راه و راهور حضور نیرو‌ها پرنگ بوده و مردم و مسافران حضور فیزیکی آنان را در جاده‌ها و شهر‌ها مشاهده می‌کنند.
وی تصریح کرد:پلیس در بخش انتظامی و محسوس، هرچه در توان دارد به کار گیری می‌کند تا مسافران با خیال راحت محل زندگی خود را ترک و به مسافرت بروند.
کردلو اظهار کرد: در زمینه پیشگیری از جرائم و سرقت پلیس با برنامه ریزی خوبی که صورت داده در ایام تعطیلات نوروز در آماده باش کامل است و با جرائم برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران و همراهی مردم وقوع سرقت‌ها در ایام تعطیلات نوروز در استان کاهش داشته است، گفت: در سرقت‌های خرد کمی با افزایش روبرو بودیم که امید است با تلاش کارکنان و همراهی و همکاری مردم شاهدکاهش آن نیز باشیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: اقدامات فرماندهی انتظامی استان در لایه سوم و نامحسوس با شرکت پلیس‌های تخصصی از قبیل: مواد مخدر، آگاهی و ... اقدامات گسترده‌ای به منظور شناسایی، رصد و دستگیری مجرمان انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم شعار " ما پلیس را نمی‌بینیم ولی پلیس ما را می‌بیند در این بخش به صورت کامل محقق شود.

 انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.