سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدوارم تعادل در واگذاری غرفه‌ها رعایت شود

از جمله کتاب‌های انتشارات نگار تابان که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، کتاب تکامل است.

احمد دولت‌آبادی، مدیر مسئول نشر نگار تابان و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور این انتشاراتی در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: کتاب‌هایمان در حوزه ادبیات و نمایشنامه قرار است در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شود. از جمله این آثار کتاب «تکامل» است که توسط کیانا شاه زمانی در حوزه زیست شناسی نوشته شده است. کتاب دیگر انتشارات نگار تابان با عنوان روان درمانی و تولستوی نمایش‌نامه است که علی صدر آن را نوشت.

وی افزود: «بحث فلسفه دراکولایی» اثر یاسر طلوعی، «به دنبال خود» از مریم صیادآموز و رمان «لیلی و لیلا»، «میخک‌های سرخابی» از مهناز محمودی رحیم‌آبادی و چندین کتاب در حوزه کتاب آموزشی، نیز توسط انتشارات نگار تابان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. در مجموع انتشارات نگارتابان با چهل عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود.

مدیر مسئول انتشارات نگارتابان با اشاره به انتظار خود از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: امسال امیدوارم در واگذاری غرفه‌ها به ناشران تعادل حفظ شود. متاسفانه سال‌هاست که می شنوم غرفه ها به ترتیب حروف الفبا واگذار نمی‌شود. چون می‌دانید که غرفه ها به ترتیب حروف الفبا است متاسفانه این مسئله رعایت نمی شود. شما می‌بینید که حرف «ین که در الفبا آخر است ، در اول می آید و حرف «الف» که اول است، در انتهای غرفه‌ها دیده می شود. بحث واگذاری متراژها نیز مسئله دیگری است که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیده می‌شود. اگر آشنا داشته باشی، به شما متراژهای خوب می‌دهند. متاسفانه در این زمینه بی‌نظمی وجود دارد که به اتحادیه ناشران بازمی‌گردد. امیدوارم این تعادل حفظ شود. شهر آفتاب وسعت بیشتری دارد و مانند مصلا نیست. امیدوارم مدیریت ها سال به سال بهتر شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.