سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

انتخابات معروف واجبی است که موجب عزت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان انتخابات را از جمله معروف های واجب در عرصه مردم سالاری دینی عنوان کرد که موجب عزت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان  در جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سمنان با محوریت انتخابات با بیان مصادیق امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی از مصادیق معروف و منکر همیشگی و برخی نیز فصلی و مربوط به یک زمان خاص است.

وی با تاکید بر حضور پر شور و حد اکثری مردم پای صندوق های رای گفت: تبعیت کامل ار فرامین رهبری ، آگاهی و بصیرت و شناخت نامزدهای اصلح در صحنه انتخابات از معروف هایی است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین تخریب نامزدها ی انتخاباتی ، خرید و فروش رای و مشارکت نکردن در این عرصه مهم را از منکرات بیان کرد و گفت: دوری ار منکرات وظیفه همه اقشار جامعه است.

محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در این جلسه حضور حداکثری پای صندوق های رای را موجب تقویت و استحکام نظام و پاسخ محکم به دشمنان داخلی و خارجی دانست.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی منتظر عکس العمل مردم در روز انتخابات هستند گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پادزهری برای همه حرفها و برنامه ریزی های مسموم دشمنان است.

استاندار ایجاد فضایی سالم برای برگزاری انتخابات را وظیفه همه دست اندر کاران دانست و افزود: در این شرایط است که مردم میتوانند با اطمینان و آرامش پای صندوقهای رای حاضر شوند.

محمدرضا سوقندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه با تبیین برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ماه مبارک رمضان گفت: تشکیل هیات اندیشه ورز برای عملیاتی کردن طرحها و ایده ها از جمله فعالیتهای ستاد در سال جدید است.

وی همچنین از ساماندهی فضای مجازی در استان سمنان خبر داد و گـفت: در این راستا تا کنون 319 کانال در فضای مجازی استان که بیش از پنج هزار عضو دارد شناسایی و ساماندهی شده اند.

گفتنی است ، تصویب منشور اخلاقی انتخاباتی استان ، برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان و نیز استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی برای توسعه و ترویج این فریضه الهی از مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بود.
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.