سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

شناسایی بیش از 2 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در باوی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باوی از شناسایی 2 هزار و 300 دانش آموز مقطع یکم تا ششم ابتدایی که از تحصیل عقب مانده اند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مجید موحدیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: از این تعداد دانش آموز لازم التعلیم 1 هزار و 680 دانش آموز زیر پوشش آموزش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بخش دوره پیش دبستانی در این شهرستان تصریح کرد: تا پیش از سال تحصیلی 96-95تعداد نوآموزان دوره پیش دبستانی در شهرستان باوی 600 نفر بود که در سال تحصیلی 96-95 تعداد نوآموزان دوره پیش دبستانی این شهرستان به 2 هزار و 450 نفر افزایش یافت که در 102 کلاس درس مورد آموزش قرار گرفتند.

موحدیان اظهار داشت: در شهرستان باوی 1 هزار و 240 اولیای دانش آموز بی سواد وجود دارد که آموزش و پرورش باوی توانسته که 900 نفر از این تعداد را جذب و آموزش دهد.

رئیس آموزش و پرورش باوی خاطرنشان کرد: این تعداد سواد آموز در 115 کلاس درس آموزش دیدند و باقی افرادی که در آمار اولیا بی سواد بودند یا از این منطقه منتقل شده و یا فوت کرده اند؛ در شهرستان باوی 75 درصد بی سوادان شناسایی و آموزش داده شدند.

وی اذعان داشت: در سال 94 بالغ بر 48 درصد دانش آموزان باوی در آزمون سراسری جذب دانشگاه های دولتی شدند و در سال 95 این آمار به 55 درصد افزایش یافت.

مجید موحدیان بیان کرد: رتبه آزمون سراسری این شهرستان در سال 93 در سطح خوزستان 16 بود که این آمار در سال 94 به رتبه 10 و در سال 95 به 8 ارتقا یافت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.