سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تجلیل از معلمان نمونه در سیرجان

طی مراسمی که امروز در سالن شهید کشوری سیرجان به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم برگزار و از ۵۰ معلم برتر و نمونه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در این مراسم که با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین محلی برگزار شد و همراه با برنامه های فرهنگی بودو بیش 2 هزار نفر معلم حضور داشتند امام جمعه سیرجان معلمین را ادامه دهنده را پیامبر اسلام در ساختن جامعه ای اسلامی و مقید به ارزشهای دینی عنوان کرد و گفت : در اسلام تربیت مهمترین رکن زندگی و رسیدن به کمال است که امروزه به دست شما معلمین است و این رسالت آینده جامعه را رقم می زند .
حجه الاسلام سیدمحمود حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری افزود : شهید مطهری ها و بهشتی ها معلمین امانت داری بودند که به جامعه آگاهی میدادند وایفای این رسالت دشمن را میترساند تا اینکه به شهادت رسیدند.
در ادامه این همایش بزرگ مدیر آموزش و پرورش سیرجان از اتمام کاری مدارس دو شیفت در شهرستان خبرداد و گفت : با کمبود فضاهای آموزشی بیش از ده واحد آموزشی دوشیفته داشتیم که با ساخت این تعداد واحد آموزشی توسط خیرین بیش از 50 کلاس درس در سال تحصیلی جاری آماده و امروز مدارس به صورت عادی و یک شیفته اداره می شود.
اقای اکبر محیاپور با تشریح سلامت کاری معلمین گفت : بیش از 4 هزار معلم و مربی در مجموعه آموزش و پرورش و مدارس رسالت خود را به خوبی انجام می دهندو در خیلی از بخش ها که اعتبارمورد نیاز نبوده از توان مدارس و تخصص نیروها استفاده شد و نتیحه مطلوب در رفع کمبودها حاصل شد.
در پایان این همایش از 50 نفر معلم نمونه شهرستان و استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.